Paul A. Eisenstein, The Detroit Bureau – 1 den
Nemusíš být jednicka tím, že sedí na vedlejší kolej. Presto protože vyvalit puvodní T100 pred více než dvema desítkami let, Toyota z velké cásti byl ponechán na lavicce v USA full-sizemarket. Zustává jediným významným segmentu, kde nejvetší automobilkou na svete se opakovane nepodarilo stát se významnou, ne-li dominantní hrác.
Ale Toyota není nic ne trpelivý. Trvalo radu snaží dostat na prknech v kdysi prosperující minivan trhu. A japonský výrobce sází, že to bude nakonec prijít s tím správným vzorcem pro plné velikosti nákladáku.
Jako ten, že se predvádí v Chicagu tento týden, všichni nová verze Toyota Tundra, která zjevne byl navržen k náprave chyby minulosti. Tretí generace vozu Toyota nabízí odvážnejší, více robustní konstrukce, vetší a tišší kabiny a pocet co výrobce tvrdí, že vuz segmentu prvenství, vcetne sledování mrtvého úhlu a Cross-dopravní upozornení.
Zda to bude stacit na dominantní povoleni v jedné z amerického trhu je nejvetší a nejvíce ziskové segmenty, však není zdaleka jisté – zejména se všemi Toyota Detroit konkurentu kopání v udržovat jejich aktuální hodnosti. A japonský výrobce bude brzy celit nové konkurenci z domova jako Nissan pripravuje redesign jeho vlastní, pomalu prodej Titan.
(Pro více informací o príští generace Nissan Titan, kliknete zde.)
"Toyota je hrdá na naslouchat svým zákazníkum a rozvoj 2014 americký Tundra je dokonalým príkladem," tvrdí Bill Fay, skupinový viceprezident a generální manažer divize Toyota.
Toyota se rychle rozšírila jeho americký design a inženýrské cinnosti v posledních letech, a výrobce je úctování 2014 Tundra jako "American rozený." Není prekvapením, možná, vzhledem k tomu, to je zretelne severoamerické segment, s pouze marginální prodej full-size pickupy za hranicemi USA.
Vývoj tretí generace vozu Toyota byl z velké cásti rešeny prostrednictvím Toyota Technical Center v Ann Arbor, Michigan, kompetenci Calty Design Research Center v Newport Beach, Kalifornie a Ann Arbor, Michigan je sice práce. Vuz bude sestaven v závode Toyota San Antonio, Texas, vhodné, vzhledem k velikosti trhu vyzvednutí Lone Star stát.
Detroit Bureau: BMW predstavila neobvyklé 3série GT
Ale skladového prodeje v USA vykazují silné známky oživení po znicující hospodárský pokles. Vozíky jsou úzce spojeny s na trhu s bydlením, který teprve zacíná, co by mohlo být solidní vzestup behem príštích nekolika let – což je více duležité pro Toyota veci s 2014 Tundra.
Odchozí vuz se snažil odliší s designem, který nebyl následovnické klon domácí konkurence. Kdyby nic jiného, Toyota se pohybuje více podle tvaru plechu Detroit, neco, co muže být více uklidnující pro kupující v tomto vetšina tradicionalistické segmentu.
Chromovaná mrížka je 1.6centimetru vyšší, vozidlo má širší, více vysazených postoj. S odberateli, truck mužete mluvit "odvážné", ale je treba ucinit váš vuz vypadat, robustní, odolné a schopna zvládnout, co vy na to hodit bez stížnosti.
Možná co nejvíce nálada na trhu nákladních vozu je v interiéru. Nový Chevrolet Silverado je dobrým príkladem pro evolucní design exteriéru revize ale mnohem dramatictejší rejigging interiéru. Zdá se, že Toyota se po podobné filozofie.
V kabine 2014 Toyota Tundra je, tvrdí, vetší a více bohate vybavené. První pohled naznacuje, že výrobce je oríznuta na levné plastové díly a panely, které mají uložené peníze ale cheapened vzhled poctu modelu v posledních deseti letech. Výrobce tvrdí, že má dát duraz na ergonomii – dosah ovladace pro klima a audio prvky oríznutí 2,6 palce, napríklad.
Pritom každý z peti jednotlivých stupnu získává svuj vlastní odlišný vzhled, neco, co Ford prukopníkem s best-selling F-Series pickup. SR5 Tundra, model objem v line-up, bude funkce "profesionálním zarízením" téma, s kovové akcenty a kontrastní látky v chate rozdelena do ruzných režimu ridice a spolujezdce.
Platinum edition, akcenty mezitím "výhodu mestský, moderní," podle Toyota divize generální reditel Fay, "apelující na novou generaci kupce."
Je-li v detailech, které Toyota odhalila o nové 2014 Tundra je to jeho rozhodnutí zustat u své stávající pohon line-up je prekvapení, když tvrdí, že provedli nejaké vylepšení "ke zlepšení výkonu."
Stále budou existovat tri známé motor možností, pocínaje 4.0litrový DOHC V-6 270 koní a 278 lb-ft tocivého momentu. To je spolu s 5stupnová automatická.
Detroit Bureau: VW jde vpred do minulosti s "Cerná/žlutá Racer"
Strední motor je 4,6 litru DOHC V-8 zhášení 310 koní a 327 lb-ft, zatímco težké zvedáku je 5,7 litru V-8 cerení, 381 hp a 401 lb-ft. Oba V-8s jsou spárovány s 6stupnovou automatiky. 5,7 Dává Tundra maximální 10.400 liber Kapacita tažné v konfiguraci pravidelné cab 4 × 2.
S konkurencí nabízí radu nových, vysoce úcinných alternativ, zvlášte populární Ford preplnovaný EcoBoost V-6 a slovem, které General Motors a dokonce i Nissan by mohl následovat s standardní provoz vozidel, která vyvolává otázku, zda Toyota má stále více ve stadiu vývoje.
CEO Akio Toyota casto naznacují, že bych hybrid pro témer všechny možný model. Clovek nakonec následovat k tundre? A v rozhovoru s TheDetroitBureau.com, šéf divize Toyota Fay navrhl, že clovek muže prijít z japonského výrobce nový spolecný podnik s Fordem. Oba se spojili k vytvorení hybridních systému vetších vozidel, které by mohly zahrnovat budoucí truck modely.
Inovace se stala cím dál duležitejším faktorem na vyzvednutí trhu, at už to prijde v podobe kreativní úložište zákoutí nebo více high-tech prvky. Bude existovat spojení Bluetooth, samozrejme, a v oblasti bezpecnosti prední nová Toyota Tundra 2014 bude první pickup vyšší trídy získat takové vlastnosti jako výše Blind Spot Monitor a standard vydat back-up fotoaparát. To bude také funkci osm airbag.
Ale stále existují nekteré veci chybí ze seznamu. Zatímco nové tundry prijdou tri kabiny styly, dvoudverové pravidelné Cab, Double Cab ctyr dverový a ctyri dvere CrewMax, všechny z nich s 4 × 2 nebo 4 × 4, zbývá ješte tretí generace vozu chybí širší škálu karosárských klícových konkurentu Detroit. A není nic, v polovine - a težký - provoz modelu.
To jsou významné mezery, nekterí pozorovatelé upozornení. Toyota by mohla mít vetší plány teprve prijít? To je docela možné, rozhodne má ambice vytváret více než jen prírustkové rustu prodeje. Pak znovu výrobce bude muset pockat, dokud to ješte kompletní slza up Tundra platformy ješte v této dekáde.
Detroit Bureau: Chrysler nové Ram ProMaster, americký Van s italskými koreny
Urcite vám pomuže, že celkove full-size trh delá comeback po posuvné "jen" 1,1 milionu jednotek v roce 2009, jeho nejhorší rok v desetiletí. Objem odskocil do 1,6 milionu v lonském roce, "a vidíme, že uderí 1,6 milionu do roku 2015," predpovídá Fay.
Toyota je podíl však bylo nepatrné, USA prodeje dosáhl jen 100.000 v lonském roce, nebo menší než co Ford prodal za dva mesíce.
"Pravdepodobne ne dostaneme spoustu (další) objem letos," varoval Fay. "Dostaneme výtah príští rok," doufá 2014 Toyota Tundra prodejní stoupání na 130.000, stále mezní úroven uvidí.
Nové tundry, opírající se o Toyota marketingovou sílu, mohl udelat nejaké další nájezdy dlouhodobejší, ale teprve se uvidí, zda japonský gigant bude konecne presunut z lavicky do prední linie.
Copyright 2013 Detroit Bureau
Finance; Car Insurance; Health
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Author: Unknown
Thank you for your coming, please leave your comment
Tidak ada komentar:
Posting Komentar